Dodavatel sortimentu kancelářských potřeb, doplňků a spotřebního materiálu

Basic Information


PROCUREMENT PROCEDURE NAME

Dodavatel sortimentu kancelářských potřeb, doplňků a spotřebního materiálu

Contracting authority

Dům zahraniční spolupráce

NEN system number

N006/18/V00017651

CURRENT STATUS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Termination of performance

DIVISION INTO LOTS

No

PROCUREMENT PROCEDURE ID ON THE CONTRACTING AUTHORITY'S PROFILE

P18V00017651

Public contract regime

Small-scale public contract

PROCUREMENT PROCEDURE TYPE

Otevřená výzva

SPECIFICATIONS OF THE PROCUREMENT PROCEDURE

Zakázka malého rozsahu

Type

Public supply contract

Estimated value (excl. VAT)

1 900 000,00

Currency

koruna česká

DATE OF PUBLICATION ON PROFILE

03. 09. 2018 14:57

Submission Specifications


DEADLINE FOR SUBMITTING TENDERS

12. 09. 2018 10:00

Contact Person of the Contracting Authority


Name

Simona

Surname

Tvrdíková

Function/job position

odborný referent

EMAIL

simona.tvrdikova@dzs.cz

Phone 1

+420 221850123

Subject-Matter


SUBJECT-MATTER DESCRIPTION

Předmětem plnění veřejné zakázky je kompletní zajištění dodávek sortimentu kancelářských potřeb, kancelářských doplňků a spotřebního materiálu na základě elektronických objednávek zadavatele tzv. náhradním plněním. Převážnou část celého předmětu plnění budou představovat dodávky kancelářských potřeb. Jako doplňkovou část může zadavatel požadovat také dodání drobného potravinového zboží a hygienických potřeb.

Code from the NIPEZ code list

30192000-1

Name from the NIPEZ code list

Kancelářské potřeby

Code from the CPV code list

30192000-1

Name from the CPV code list

Kancelářské potřeby

Text field for describing the place of performance

Sídlo zadavatele na adrese Na Poříčí 1035/4, Praha 1. Ubytovací zařízení Rezidence Dlouhá, Dlouhá 17, Praha 1.

Subject-Matter Items


Show detail
ITEM DESCRIPTION
DetailKancelářské potřeby30192000-1Kancelářské potřeby

Place of Performance


CZ010Hlavní město Praha

Additional Information


AWARDED ON THE BASIS OF A FRAMEWORK AGREEMENT

No

AWARDED IN A DNS

No

THE RESULT OF THE PP WILL BE THE IMPLEMENTATION OF A DNS

No

This is a framework agreement

No

Imported public contract

No

Publication Records in the NEN System


Show detail
Detail21. 03. 2023 11:52Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 03. 2023 10:24Došlo k uveřejnění dokumentu SUC_2022_Kancelářské potřeby_SML00992018.pdf.
Detail20. 03. 2023 10:20Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 08. 2022 16:51Uveřejnění účastníků
Detail09. 08. 2022 16:51Uveřejnění výsledku
Detail29. 03. 2022 13:07Došlo k uveřejnění dokumentu 8_2021_výše skutečné uhrazené ceny_dodavatel kancel potřeb_Avízo_SML00992018.pdf.
Detail29. 03. 2022 13:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail30. 03. 2021 12:29Došlo k uveřejnění dokumentu 2020_výše skutečné uhrazené ceny_dodavatel kancel potřeb_Avízo_SML00992018.pdf.
Detail30. 03. 2021 12:27Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 04. 2020 13:31Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění